Dobri rezultati prošle godine i rastuća prisutnost brenda na međunarodnim tržištima potaknuli su tvrtku da peuredi i proširi tvornicu u Barceloni.
Uz početno ulaganje od 35.000 eura, prva faza projekta je usmjerena na širenje i restrukturiranje odjela rezervnih dijelova i potrošnog materijala, jedan aspekt koji je posvećen isključivo u Diesel kao mjerilo među potrošačima.
O 300 m2 renovirane hale, čiji je glavni zadatak je osigurati dijelove za više od 50.000 Solé Diesel motora koji su iz tih objekata u posljednjih pola stoljeća, a većina od njih su još uvijek u pogonu u svijetu.
Više od desetak ljudi koji trenutačno obrađuju zahtjeve koji dolaze u tvornicu od više od 200 točaka distribucije i prodaje u Europi, Americi i Aziji.
“Mi smo u procesu obnove i proširenja htjeli biti učinkovitiji i bitno je da kupci na vrijeme dobiju ono što kupci traže”, rekao je Enrique jedini, ravnatelj tvrtke. “To se ne radi samo o širenju prostora,već poboljšati naše vrijeme odziva i kraće rokove isporuke, dok smo promovirati svoje nove linije generatora i motora .”
U tom pogledu, te u skladu obnovom, ispitni stolovi imaju vodeću ulogu, s više od 30.000 eura za ono što je velika vijest godine za ulaganja na području generatora: Paralelne instalacije s vrlo dobrim rezultatima i izvrsnim prihvaćanjem na tržištu.
Ova vrsta instalacije je predstavljena kao alternativa za ona plovila s ograničenim prostorom, jer to može biti učinjeno s generatorima od 15kWa iako je najveća potražnja za veće zahtjeve snage.
Timovi mogu raditi naizmjence cikluse od 12 sati, tako da je opskrba trajna.
Još jedna velika prednost, posebno u workboat ili jahti srednje i velike duljine je obavljati održavanje bez zaustavljanja opskrbu.
Posebno poglavlje su morski gensets 50 Hz, sa snagom od 6,6 kVA (6,6 kW) do 112,4 kVA (90 kW), ispunjavanje najnovije zahtjeve u pogledu emisije ispušnih plinova. Te grupe su karakteriziraju njihove manje veličine, niska razina buke i montira najpouzdanijih tržištu osnove: Mitsubishi i DEUTZ.
Solé Diesel je brand nacionalnih i međunarodnih referenci u brodskim motorima, aktivnost koja nadopunjuje izrada i kalibriranje propelera i osovina, možda najmanje poznat poslovni brand i u kojem, međutim tvrtka ima veliko iskustvo.
Za mariniziranje motora, glavni dio pogona, Sole Diesel ima oko 3000 m2 i tehnički tim koji može raditi istovremeno na najviše 100 motora, od najmanjeg iz Mini serije do onih namijenjenih za više profesionalne djelatnosti Deutz serije. Nakon što Mitsubishi, Deutz, Nissan s bazni motor stigne do skladišta , proces marinizacija zahtijeva period od otprilike dva tjedna.
Osim toga, Sole Diesel je već tri godine ekskluzivni distributer za Hyundai Španjolska motore SeasAll s dva raspona.Rekreacija, s tri modela, U125, D170, S250 i H380 i L500 profesionalnih motori.
“Uspon i oporavak domaćeg tržišta prošao je s vrlo dobrim rezultatima a izvoz je rastuće tržište za našu tvrtku i već predstavlja 61% našeg prometa,” objašnjava Javier Altayó, komercijalni direktor. “SoleDiesel ima dugu povijest koja više nego opravdava tu investiciju i sve veći portfelj proizvoda kao nautički, sportski i profesionalno, su najbolja garancija dobre kompanije”